miércoles, 31 de octubre de 2018

E2


En aquesta pintura rupestre es pot observar com dos persones caçen a dos animals, mentres que uns altres animals aconsegueixen escapar-se corrent. Per altre banda, hi ha una ma que representa que han estat allà, es a dir, és un simbol per marcar territori.

Resultado de imagen de pinturas rupestresImagen relacionada

    Imagen relacionada

M'he basat en aquestes imatges per a fer la meva propia pintura.

Mar Rivadeneyra
Aquesta es la  pintura rupestre que he dibuixat , on podem observar  a tres persones intentant caçar animals  un te tres fleches clavades , un altre està intentant saltar a sobre el seu caçador i altres dos animals que estàn fugin.
Resultado de imagen de pintures rupestres

M'he basat en aquesta pintura i en la meva imaginació per crear la meva pintura rupestre

No hay comentarios:

Publicar un comentario